Zahtjev za naknadu štete Za slučaj nastanka štete stranka se zahtjevom za naknadu štete obraća izravno VIK-u i to u formi pisanog zahtjeva, na način i prema proceduri kako je opisano. Procedura kod podnošenja zahtjeva za naknadu štete Zahtjev za naknadu štete mora sadržavati sve relevantne podatke kako što su: podaci o podnositelju zahtjeva ( ime, prezime, adresa, kontakt telefon ) detaljan opis nastanka štete ( gdje, uslijed čega je do štete došlo ...) vrijeme nastanka štete ( dan i sat ) da li je i kada zatražena intervencija od strane VIK-a ili drugih nadležnih službi opseg nastale štete popis oštećenih stvari Uz naprijed označeni zahtjev stranka je dužna priložiti i dokaz o vlasništvu nad nekretninom ( zemljištem, stanom, poslovnim prostorom ) na kojoj je nastala štete, a sve kako bi podnositelj zahtjeva dokazao aktivnu legitimaciju. Ukoliko je nastalo oštećenje sanirano, podnositelj zahtjeva za naknadu štete dužan je uz zahtjev dostaviti i podatak o tome tko je i kada izvršio sanaciju i ujedno priložiti račune o izvršenoj sanaciji. .pdf document (256,96 Kb) Zahtjev za naknadu štete
Zahtjev za naknadu štete Za slučaj nastanka štete stranka se zahtjevom za naknadu štete obraća izravno VIK-u i to u formi pisanog zahtjeva, na način i prema proceduri kako je opisano.